Salam n Hi. I'm Syahirah. I'm 7 years old. I love my family and swimming, but i hate 'somebody scold me'. My family call me Puteri Genius.. guess why??? ^_^
Do contact me using Yahoo! Messenger or email
[email: wanizzatisyahirah@yahoo.com]



Loving... Wishing...

x

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Older Entries

Blogger

Tuesday, December 16, 2008

tentang sepupu saya...

Saya ada sepupu sebelas orang kalau campur dengan saya jadi la dua belas orang sepupu saya yang pertama ialah kak Fatihah yang ke dua abang Syafiq yang ke tiga kak Syifah yang ke empat kak Nabilah yang ke lima saya yang ke enam Haziq yang ke tujuh Syafiqah yang ke lapan Alif yang ke sembilan Aisyah yang ke sepuluh Khalisah yang ke sebelas Dina yang ke dua belas Imran....

0 comments

With £ove,

My memory written at 8:41 AM

My Blog
About Me
TagBoard
Music etc
History
Credits